Dlaczego warto stosować suplementy diety?

Właściwe odżywianie i odpowiednio zbilansowana dieta jest niezbędna każdemu do prawidłowego funkcjonowania. Pełen zestaw witamin uzupełniający dzienne zapotrzebowanie organizmu stanowi istotny czynnik, aby właściwie się rozwijać i funkcjonować, ale nawet najlepiej ułożone menu może tu nie wystarczyć. Każdy przecież jest na swój sposób indywidualny i w różnym stopniu i z różnym skutkiem przyswaja konkretne mikroelementy. Jak zatem sprawić, żeby organizm otrzymał dokładnie tyle witamin i minerałów ile potrzebuje do prawidłowego funkcjonowania?

czytaj dalej...

Proteiny i ich wpływ na organizm

Proteiny inaczej nazywane białkami, są jednym z najważniejszych składników budujących ludzki organizm. Tworzą tkanki, wpływają na sferę hormonalną, są składnikiem płynów ustrojowych i źródłem energii, pełnią także rolę odtruwającą. Ich wpływ na prawidłowe funkcjonowanie organizmu jest bardzo duży, dlatego należy dbać o to, by codzienne menu zawierało odpowiednią ilość białka. Niewłaściwe odżywianie i niedobór, bądź nadmiar protein może bowiem nieść za sobą negatywne konsekwencje i prowadzić do różnych schorzeń, czy niechcianych objawów.

czytaj dalej...

Korzystne działanie odżywek i suplementów diety

Media stale podtrzymują w nas przekonanie, że dbałość o zdrowie i wygląd zewnętrzny pomaga w osiąganiu zamierzonych, życiowych celów i spełnieniu naszych marzeń. Aby zwiększyć atrakcyjności naszego ciała sięgamy po różnego rodzaju preparaty.

czytaj dalej...

Dlaczego pocenie jest dla Ciebie dobre?

Nie każdy lubi się pocić. Na sali treningowej można spotkać ludzi którzy mają ogromny wręcz strach przed jakimkolwiek spoceniem się – siedzą, nie ruszają się za dużo i generalnie nic nie wskazuje u nich na wysoki poziom energii.

czytaj dalej...

Dlaczego nie masz wystarczających efektów treningu?

W każdym miejscu, w którym można trenować (np. na sali treningowej czy siłowni) spotkamy dwa rodzaje trenujących: ci co ćwiczą i ci co udają, że ćwiczą. Wchodząc na salę od razu widać, kto należy do danej grupy – osoby chcące z treningu wycisnąć jak najwięcej będą się rozgrzewać nie mogąc doczekać się początku treningu podczas gdy cała reszta będzie podpierać ściany, rozmawiać bądź po prostu obserwować przygotowujących się do treningu. Po pewnym czasie (kilka miesięcy) da się zauważyć zdecydowaną różnicę w formie ćwiczących z tych dwóch grup.

czytaj dalej...